پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:31 - 1395/11/27

مرتضی طلایی:

از رسانه های انقلابی باید حمایت کرد/ نقش رسانه ها در ارتقای امنیت ملی و انقلاب اسلامی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموعه های انقلابی که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند، در راستای آرمان های انقلاب و حضرت امام و شهدا و رهبری و اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی حرکت می کنند.

به گزارش کارگرآنلاین، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی یک دو ساعتی که از نمایشگاه بازدید داشتم، شاهد حضور نیروهای انقلابی فعال در فضای مجازی بودم که نسبت به سال گذشته پیشرفت های زیادی را تجربه کرده اند.

وی در ادامه افزود: مجموعه های انقلابی که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند، در راستای آرمان های انقلاب و حضرت امام و شهدا و رهبری و اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی حرکت می کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بایستی رسانه ها به صورت مستقل فعالیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: البته لازم است که از رسانه ها حمایت کرد. نه تنها به صورت حمایت مالی، بلکه رسانه ها و افرادی که در رسانه ها مشغول کار هستند، بایستی به نوعی احساس امنیت شغلی داشته باشند.

طلایی در ادامه تصریح داشت: چنانچه رسانه ها امنیت داشته باشند، می توانند در راستای امنیت ملی و انقلاب و نظام و مردم حرکت کنند. این دست از رسانه ها در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین